loading...
تفریح و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
hossein بازدید : 126 1392/04/05 نظرات (0)

حافظه RAM ازقطعات سخت‌افزاری رایانه‌است که هنگام خرید رایانه‌، چه دسکتاپ و چه لپ‌تاپ،حساسیت زیادی روی حجم آن وجود دارد. بیشتر مواقع کاربران برای صرفه‌جویی، رایانه‌‌ای با حافظه رم کم می‌خرند و پس از مدت کوتاهی متوجه می‌شوند سیستم‌شان برای کارکرد بهتر به مقدار بیشتری رم نیاز دارد.

hossein بازدید : 112 1392/04/05 نظرات (0)

هنگام کار با فتوشاپ برای دسترسی دقیق نقاط مورد نظر از تصویر به بزرگنمایی و همچنین برای دسترسی و مشاهده همه تصویر به صورت یکجا به کوچک‌کردن تصویر نیاز خواهیم داشت. در این شماره قصد داریم با روش‌های اعمال بزرگنمایی و کوچک‌نمایی روی تصویر و دسترسی به بخش مورد نظر از تصویر آشنا شویم. به این منظور ابزارهای Zoom و Hand و برخی منوها و کلیدهای میانبر را بررسی خواهیم کرد. به این نکته باید دقت کنیم که استفاده از ابزارهای بزرگنمایی هیچ تغییری در اندازه چاپی تصاویر ندارد و برای تغییر سایز چاپی تصاویر از فرامین دیگری استفاده خواهیم کرد.

hossein بازدید : 99 1392/03/30 نظرات (0)

از آنجائیکه کاربران با مسنجر بیشتر کار دارند تا ایمیل ، برای آن دسته از دوستانی که احتمالا نمی دانند چگونه پسورد ID خود را مستقیما از طریق یاهو مسنجر عوض کنند روش این کار را بیان می کنیم .

hossein بازدید : 108 1392/03/30 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید به وسیله ابزار Command Prompt ویندوز، امکان وارد کردن دستورات متنی مختلف در خط فرمان ویندوز وجود دارد. اما شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید در صورت استفاده از ویندوز ویستا، 7 و 8 می‌توانید به وسیله CMD، ساعت مناطق مختلف جهان را مشاهده کرده و حتی ساعت ویندوز را نیز به وسیله آن تغییر دهید. در این ترفند به نحوه انجام این کار می‌پردازیم.

hossein بازدید : 101 1392/03/28 نظرات (0)

از زمان انتشار ویندوز ۸ بحث های زیادی در رابطه با رابط کاربری جدید وجود دارد. یکی از این تغییرات که جای بحث و گفتگوی زیادی دارد حذف منوی شروع Start Menu در ویندوز ۸ بوده است. اینکه چرا مایکروسافت این حرکت جسورانه را انجام داده یک داستان متفاوت است.اما در حال حاظر این تغییر در کانون توجه قرار گرفته است. بعضی از توسعه دهندگان نرم افزار برنامه های مانند Power8, ViStart Start8, را برای ایجاد یک منوی آغاز شبیه سازی شده در ویندوز ۸ طراحی کرده اند. در این مقاله به یکی از این برنامه ها با نام Pokki می پردازیم و شما را با نحوه کار آن آشنا می کنیم.

hossein بازدید : 102 1392/03/28 نظرات (0)

در ویندوز 8 و در محیط Modern UI اپلیکیشن‌هایی به طور پیش‌فرض نصب شده‌اند. همچنین از طریق Store می‌توان اپلیکیشن‌های جدیدی را بر روی ویندوز نصب کرد.نسخه‌های جدید این اپلیکیشن‌ها نیز پس از چندی توسط سازندگان منتشر می‌شوند. در این ترفند قصد داریم به نحوه‌ی به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های ویندوز 8 از طریق Store ویندوز و به صورت تکی یا یکجا بپردازیم.

hossein بازدید : 90 1392/03/28 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزارهای مختلفی برای تست سلامت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم وجود دارند. اما بسیاری از کاربران از این موضوع بی‌‌اطلاع‌اند که در ویندوز 7 ابزاری برای گرفتن گزارش از سلامت سیستم وجود دارد که به وسیله‌ی آن وضعیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سیستم و ویندوز اسکن شده و نتیجه در قالب یک گزارش‌گیری کامل همراه با ذکر جزئیات و مشکلات موجود نمایش داده می‌شود. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

hossein بازدید : 106 1392/03/28 نظرات (0)

برای دیدن مقدار  فضای اشغال شده از CPU می‌توان از Task Manager ویندوز استفاده کرد. در پنجره‌ی CPU Usage ،Task Manager بر حسب درصد نمایش داده می‌شود. اما مشاهده‌ی میزان فضای مصرفی CPU در Task Manager با محدودیت‌هایی روبرو است. جالب است بدانید که با استفاده از Command Prompt ویندوز می‌توانید اطلاعات مربوط به میزان مصرف CPU را به طور دقیق و ثانیه‌به‌ثانیه دنبال کرده و این اطلاعات را ضبط کرده و حتی به طور مستقیم در قالب یک فایل اکسل نیز ذخیره کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

hossein بازدید : 122 1391/11/08 نظرات (0)
این دستگاه جدید که با نام Paketta معرفی شده، محصولی از شرکت King Jim است. این حافظه فلش 40 گرمی ابعادی برابر20 در 52 در 75 میلیمتر دارد و مبتنی بر تکنولوژی ارتباطی Wi-Fi است.
hossein بازدید : 82 1391/10/23 نظرات (0)
پس از انتشار ویندوز 7 بسیاری از برنامه‌ها كه پیش از این با ویندوز اكس‌پی و ویستا سازگاری كامل داشت، هنگام اجرا روی ویندوز 7 با مشكل مواجه شد. بسیاری از این نرم‌افزارها با انتشار نسخه‌های جدیدتر، این مشكل را رفع كرده و براحتی در ویندوز 7 نیز اجرا و مورد استفاده كاربران قرار گرفت، اما برخی از این برنامه‌ها همچنان نسخه جدیدی را منتشر نكرده‌ و كاربران نیز نیازمند استفاده از آنها هستند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت چگونه بود؟
    به سایت چه نمره ای میدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1034
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 1,344
  • بازدید کلی : 165,613
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

    حمایت مالی به سایت


    نام و نام خانوادگی
    پست الکترونیکی
    مبلغ به تومان