loading...
تفریح و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
hossein بازدید : 138 1392/04/31 نظرات (0)


امروز در کشور ما اکثر گوشی های موجود در بازار ریجستر نشده و قاچاقی به کشور وارد می شوند که این موضوع باعث نوسانات قیمت یک مدل گوشی شده که علت آن چیزی به جز غیر اصل بودن آن و به اصطلاح چنج بودن آن است که متاسفانه فروشندگان گوشی های تقلبی و یا چنج خود را به عنوان گوشی اصل به مشتری معرفی می کنند. برای شناسایی گوشی های اصلی و چنج راه های متفاوتی است که از جمله ان ها دادن کد #06#* است که سریال گوشی شما (IMEI) را مشخص نموده و شناسایی گوشی های اصلی وشما می توانید آن را با سریال روی کارتن و باطری همخوانی داشته باشد و در غیر این صورت گوشی شما قاچاق بوده و چنج شده است. اما در این ترفند قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که شما میتوانید به سادگی و از طریق اینترنت به اصل یا غیر اصل بودن گوشی خود پی ببرید ، بدون نیاز به یافتن کد فوق بر روی کارتن یا باطری گوشی یا سایر راهها!
hossein بازدید : 124 1392/04/05 نظرات (0)

Network Speed Booster نرم افزاری حرفه ای برای سیستم عامل آندروید می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید سیگنال های دریافتی از طریق دستگاههای بی سیم اینترنتی را بهتر و با کیفیت بالاتری دریافت نمایید.

hossein بازدید : 108 1392/04/05 نظرات (0)

در صورتی که بر روی گوشی iPhone خود از Siri استفاده می‌کنید، حتماً می‌دانید که با نگه‌داشتن کلید Home می‌توان به آن دسترسی داشت. از Siri می‌توان برای دسترسی به اطلاعات درون گوشی نیز بهره برد. از این رو شاید ترجیح بدهید تا برای دسترسی به آن یک رمز عبور تعیین کنید تا دیگر افراد نتوانند از آن استفاده کنند. به ویژه که این وقتی گوشی در حالت قفل نیز قرار دارد می‌توان Siri را فراخوانی کرد. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار پی‌دازیم.

hossein بازدید : 109 1392/04/05 نظرات (0)

آیا مدتی است که به فکر خرید تبلت افتاده‌اید؟ اصلا جای تعجب نیست. محبوبیت این وسیله و کاربردهای آن که روز به روز رو به فزونی است و هر کسی را با هر سلیقه‌ای، از پیر و جوان، به خود جذب می‌کند. هر روزه تعداد بسیاری تبلت به فروش می‌رسند و همچنان تقاضا برای این صفحه‌ی جادویی بالاست.

hossein بازدید : 126 1392/03/27 نظرات (0)

این سرویس شبیه منشی تلفنی عمل می نماید با این تفاوت که درتمامی حالات(ذیلا" آمده است)پیام صوتی مخاطب را ذخیره نموده و اپراتوربرای دارنده سرویس پیامی درقالب متن یا صوت ارسال می نماید.

hossein بازدید : 151 1392/03/27 نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم ترفندی را به شما آموزش دهیم که ممکنه برای خیلی از شما جالب باشه البته این ترفند فقط برای دارندگان گوشی های نوکیا می باشد چون قرار است از باگی که در این گوشی های وجود دارد استفاده کنیم با این ترفند جالب اگر کسی با استفاده از بلوتوث بخواهد گوشی شما را بیابد گوشی اش ریست خواهد شد.روشی که توضیح می دهیم در واقع هک کردن گوشی نیست بلکه باگی است که فقط در گوشی های نوکیا وجود دارد و در آنها عمل می کند.

hossein بازدید : 98 1391/11/08 نظرات (0)
سیستم آپ دیت ویندوز بدنبال بروزرسانی های جدید سیستم عامل و برنامه های اصلی می باشد و به شما همیشه آپ دیت های جدید را پیشنهاد می دهد. ولی گاهی بعضی آپ دیت هاباعث بروز مشکل می شوند به دلایل مختلف مثل کند شدن سیستم شما یا نداشتن سخت افزار مورد نیاز برای آپ دیت جدید و … می شود. ما امروز به شما می خواهیم روشی را آموزش دهیم که با آن می توانید آپ دیت های ویندوز را در صورت لزوم پاک کنید.
hossein بازدید : 132 1391/09/22 نظرات (0)

تمیز كردن صفحه نمایش تبلت و گوشی‌ها كار بسیار ساده‌ای است؛ زیرا برای انجام این كار به وسیله و ابزاری خاص نیازی نیست. البته نكته بسیار مهم در این ارتباط، دانستن این نكته است كه بسیاری از پارچه‌ها و مواد تمیزكننده به خودی خود می‌تواند به صفحه نمایش آن آسیب برساند. به همین منظور فقط كافی است با برخی از این راهكارها كه در زیر به آنها اشاره می‌كنیم، آشنا شوید.

hossein بازدید : 127 1391/08/24 نظرات (0)
ترفندی دیگر از سری ترفند های پر کاربرد موبایل که بیشتر نقش یک تغییر و تحول و سرگرمی دارد را ما هم اکنون در یک موبایل قرار داده ایم.در این ترفند به شما می اموزیم که چگونه به جای قرار دادن نام برروی بلوتوث گوشی خود شکلک هایی زیبا را قرار دهید.
hossein بازدید : 107 1391/08/14 نظرات (0)
یکی از مشکلاتی که گریبانگیر اکثرأ کاربراناست ،مشکل دیر بالا آمدن و بوت شدن گوشی است. این موضوع گاهی بسیار آزاردهنده شده و حتی چندین دقیقه برای لود کامل اولیه گوشی طول میکشد. این معضل به خصوص بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین (کلیه ورژنها) بسیار گسترده است. اما راه حل بسیار ساده ای برای حل آن وجود دارد! به نوعی که هر از چند گاهی با انجام دادن این ترفند میتوانید سرعت بوت شدن اولیه گوشی سیمبین خود را تا چندین برابر افزایش دهید! - مشاهده ی ترفند در قسمت ادامه ی مطلب می باشد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت چگونه بود؟
    به سایت چه نمره ای میدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1034
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 1,339
  • بازدید کلی : 165,608
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

    حمایت مالی به سایت


    نام و نام خانوادگی
    پست الکترونیکی
    مبلغ به تومان