loading...
تفریح و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
hossein بازدید : 268 1392/06/05 نظرات (0)

حمله موشکی به سوریه برای اثبات جدیت به ایران!

این عضو کنگره آمریکا درباره راه های مداخله نظامی آمریکا در سوریه گفت:اگر از من بپرسید می گویم فقط به وسیله موشک های کروز و نباید نیروهای زمینی را در سوریه مستقر کرد.
hossein بازدید : 271 1392/06/05 نظرات (1)

ماجرای آقای «ب-ز » ومیلیارد‌ها پول برباد رفته

در پی انتشار خبر بلوكه شدن مبلغ قابل توجهی از پول فروش محصولات وزارت نفت در یکی از بانک‌های خارج از کشور، 25 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، درخواست تحقیق و تفحص از وزارت نفت را ارائه کردند.

hossein بازدید : 275 1392/06/05 نظرات (0)

مذاکرات صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی لغو شد
در حالی که قرار بود دور جدید مذاکرات صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی روز گذشته آغاز شود تشکیلات خودگردان فلسطین این دور از مذاکرات صلح میان فلسطین و این رژیم را لغو کرد. می‌کند.»

hossein بازدید : 199 1392/06/05 نظرات (0)

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: سایت باشگاه خبرنگاران صدا و سیما كه از تندترین رسانه‌های جریان افراطی به شمار می‌رود، برای جلب مخاطب به انواع اقدامات زرد دست می‌زند.این سایت متعلق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی اخیراً در خبری بعد از كشف شباهت یك بازیگر زن ایرانی با یك بازیگر هالیوودی به سبك سایت‌های زرد، از این شباهت متوجه شده كه: «ما در كشورمان از نظر استعداد انسانی چیزی كم نداریم»!در این خبر با عنوان وسوسه انگیز و غیرصادقانه «لیلا اوتادی در هالیوود چه می‌كند؟»، بعد از توضیحاتی درباره یك هنرپیشه زن هالیوودی آمده: شباهت این هنرپیشه با یكی از هنرپیشه‌های زن ایرانی واقعاً خیره كننده و تعجب برانگیز است.

hossein بازدید : 111 1392/04/06 نظرات (0)

به گزارش «تابناک»، سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری درباره انتخابات و همچنین موضوع هسته ای، در شمار زیادی از مطبوعات و رسانه های بین المللی بازتاب یافته است. «پیپل دیلی» چین از جمله مطبوعاتی است که به این موضوع پرداخته و می نویسد آیت الله خامنه ای، رهبر ایران، لجاجت و خیره سری برخی کشورها را مانع حل مسئله هسته ای دانسته است. این روزنامه به نقل از رهبر انقلاب می نویسد در صورتی که برخی کشورها لجاجت خود را کنار بگذارند، موضوع هسته ای به آسانی حل و فصل خواهد شد. پیپل دیلی اشاره می کند که به گفته رهبری ایران، در برخی موارد نزدیک بود که موضوعی هسته ای حل شده و به نتیجه برسد، اما آمریکا بهانه های جدیدی را مطرح کرد.

hossein بازدید : 108 1392/04/06 نظرات (0)

سوال وزیر خاتمی ازحدادعادل سه هفته پس ازمناظرهها:در دوره اصلاحات کدام اصولگرایی در نظام بیکار ماند؟



روزنامه شرق در گفت و گویی با احمد خرم وزیر راه و ترابری دولت اصلاحات نوشت:

*احمدی نژاد 10، 12هزار مدیر باتجربه را حذف کرد و به جایش عده‌ای کم‌تجربه را جایگزین کرد! من الان بخش خصوصی هستم و برای جا انداختن یک مطلب ساده باید بنشینم ساعت‌ها با مدیرکل و معاون وزیر بحث کنم دست آخر هم شاید به نتیجه نرسم! یعنی آنان حرف و دستورالعمل‌های کارشناسی را کمتر متوجه می‌شوند. این است که نیروی جدید را بیاوریم بنشانیم کنار کارشناس قدیمی و مدیر باسابقه تا تجربه منتقل شود.
hossein بازدید : 108 1392/04/06 نظرات (0)

تازه‌ترین نظرسنجی نشان داد

محبوبیت مردمی مرسی از ۷۸ درصد به ۳۲ درصد کاهش یافته است
نتایج تازه‌ترین نظرسنجی که مرکز افکارسنجی(بصیره) مصر درباره میزان رضایت شهروندان این کشور از عملکرد «محمد مرسی» رئیس‌جمهور مصر بعمل آورده است، نشان می‌دهد محبوبیت مردمی مرسی کاهش قابل توجهی داشته است.

hossein بازدید : 104 1392/04/06 نظرات (0)

عارف: محدودیت‌هایی که برای برخی فعالان سیاسی ایجاد شده بخاطر تنگ‌نظری است
محمدرضا عارف ابراز امیدواری کرد که حسن روحانی با تفاهم و همراه شدن با جریان‌های تاثیرگذار، مساله برخی از فعالان سیاسی را که در زندان هستند حل کند و در عین حال تاکید کرد که باید به رئیس‌جمهور منتخب برای حل این مساله فرصت داد.

hossein بازدید : 95 1392/04/06 نظرات (0)

قالیباف: پیشنهاداتی از سوی آقای روحانی مطرح شده است


محمد‌باقر قالیباف در حاشیه مراسم تقدیر از اعضای ستاد انتخاباتی خود در شهر طرقبه در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص مطرح شدن پیشنهادات حسن روحانی به وی در رسانه ها اظهار داشت: در دیداری که بعد از انتخابات با آقای روحانی داشتم برخی مباحث از طرف ایشان مطرح شد که در آینده نزدیک مشخص خواهد شد.
hossein بازدید : 90 1392/04/05 نظرات (0)

یک کارگر ایرانی که هفته گذشته مدارکی به ارزش 588 هزار دلار (10 میلیارد ریال ایران) را پیدا کرده و آن را بلافاصله به مافوق‌های خود تحویل داده بود، در این کشور به نماد درست‌کاری و امانت‌داری تبدیل شده است.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت چگونه بود؟
    به سایت چه نمره ای میدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1034
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 1,294
  • بازدید کلی : 165,563
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

    حمایت مالی به سایت


    نام و نام خانوادگی
    پست الکترونیکی
    مبلغ به تومان