loading...
تفریح و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
hossein بازدید : 95 1392/04/06 نظرات (0)

قالیباف: پیشنهاداتی از سوی آقای روحانی مطرح شده است


محمد‌باقر قالیباف در حاشیه مراسم تقدیر از اعضای ستاد انتخاباتی خود در شهر طرقبه در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص مطرح شدن پیشنهادات حسن روحانی به وی در رسانه ها اظهار داشت: در دیداری که بعد از انتخابات با آقای روحانی داشتم برخی مباحث از طرف ایشان مطرح شد که در آینده نزدیک مشخص خواهد شد.
hossein بازدید : 126 1392/04/05 نظرات (0)

حافظه RAM ازقطعات سخت‌افزاری رایانه‌است که هنگام خرید رایانه‌، چه دسکتاپ و چه لپ‌تاپ،حساسیت زیادی روی حجم آن وجود دارد. بیشتر مواقع کاربران برای صرفه‌جویی، رایانه‌‌ای با حافظه رم کم می‌خرند و پس از مدت کوتاهی متوجه می‌شوند سیستم‌شان برای کارکرد بهتر به مقدار بیشتری رم نیاز دارد.

hossein بازدید : 112 1392/04/05 نظرات (0)

هنگام کار با فتوشاپ برای دسترسی دقیق نقاط مورد نظر از تصویر به بزرگنمایی و همچنین برای دسترسی و مشاهده همه تصویر به صورت یکجا به کوچک‌کردن تصویر نیاز خواهیم داشت. در این شماره قصد داریم با روش‌های اعمال بزرگنمایی و کوچک‌نمایی روی تصویر و دسترسی به بخش مورد نظر از تصویر آشنا شویم. به این منظور ابزارهای Zoom و Hand و برخی منوها و کلیدهای میانبر را بررسی خواهیم کرد. به این نکته باید دقت کنیم که استفاده از ابزارهای بزرگنمایی هیچ تغییری در اندازه چاپی تصاویر ندارد و برای تغییر سایز چاپی تصاویر از فرامین دیگری استفاده خواهیم کرد.

hossein بازدید : 124 1392/04/05 نظرات (0)

Network Speed Booster نرم افزاری حرفه ای برای سیستم عامل آندروید می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید سیگنال های دریافتی از طریق دستگاههای بی سیم اینترنتی را بهتر و با کیفیت بالاتری دریافت نمایید.

hossein بازدید : 108 1392/04/05 نظرات (0)

در صورتی که بر روی گوشی iPhone خود از Siri استفاده می‌کنید، حتماً می‌دانید که با نگه‌داشتن کلید Home می‌توان به آن دسترسی داشت. از Siri می‌توان برای دسترسی به اطلاعات درون گوشی نیز بهره برد. از این رو شاید ترجیح بدهید تا برای دسترسی به آن یک رمز عبور تعیین کنید تا دیگر افراد نتوانند از آن استفاده کنند. به ویژه که این وقتی گوشی در حالت قفل نیز قرار دارد می‌توان Siri را فراخوانی کرد. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار پی‌دازیم.

hossein بازدید : 109 1392/04/05 نظرات (0)

آیا مدتی است که به فکر خرید تبلت افتاده‌اید؟ اصلا جای تعجب نیست. محبوبیت این وسیله و کاربردهای آن که روز به روز رو به فزونی است و هر کسی را با هر سلیقه‌ای، از پیر و جوان، به خود جذب می‌کند. هر روزه تعداد بسیاری تبلت به فروش می‌رسند و همچنان تقاضا برای این صفحه‌ی جادویی بالاست.

hossein بازدید : 90 1392/04/05 نظرات (0)

یک کارگر ایرانی که هفته گذشته مدارکی به ارزش 588 هزار دلار (10 میلیارد ریال ایران) را پیدا کرده و آن را بلافاصله به مافوق‌های خود تحویل داده بود، در این کشور به نماد درست‌کاری و امانت‌داری تبدیل شده است.

hossein بازدید : 97 1392/04/05 نظرات (0)

هرکجا نام تواضع به چشم بخورد تصویر آجیل و خشکبار ایرانی در نظرها نقش می بندد. حاج جلیل تواضع 75 ساله از وارثان این نام بزرگ است که در چهارراه پارک وی تهران شعبه اصلی خشکبار و شیرینی فروشی تواضع را دایر کرده است.

جلیل یوسفی یا هماهن آقای تواضع معروف در این باره می گوید: «135 سال پیش پدرم عنوان تواضع را برای مغازه مان انتخاب کرد و در حال حاضر ما نمایندگی در نیاوران و سعادت آباد داریم. اما شعبه های دیگری که در اقصی نقاط تهران هستند به مغازه و نمایندگی های ما ربطی ندارند و ما از آنها شکایت کرده ایم.» با جلیل تواضع گفت و گویی جالبی در خصوص نحوه موفقیت و فعالیتش در این عرصه داشتیم که با هم می خوانیم.

hossein بازدید : 83 1392/04/05 نظرات (0)

 

هنوز از یاد نرفته است که  چند هفته پیش روند قیمت دلار و سکه  همچنان پله های صعود را می پیمود  و هیچ چیز یارای متوقف کردن ان نبود. بعد از انتخابات اما قیمت سکه و ارزدر حال سقوط است و نوید روزهای خوش برای اقتصاد کشور را میدهد.درآخرین روز کاری هفته گذشته، اهالی چهارراه استانبول بعد از مدت‌ها دلار را به قیمت 3200‌تومان دیدند.
 
hossein بازدید : 103 1392/04/05 نظرات (0)

خانم مریم اوزرلی بازیگر نقش خرم سلطان در سریال جنجالی حریم سلطان بدلیل بیماری روحی این سریال را رها کرده و به آلمان رفته است. خانم مریم اوزرلی بازیگر نقش خرم سلطان در سریال جنجالی حریم سلطان به دلیل بیماری روحی این سریال را رها کرد و به آلمان رفت.

تعداد صفحات : 87

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت چگونه بود؟
    به سایت چه نمره ای میدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1034
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 1,313
  • بازدید کلی : 165,582
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

    حمایت مالی به سایت


    نام و نام خانوادگی
    پست الکترونیکی
    مبلغ به تومان