loading...
تفریح و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
hossein بازدید : 108 1392/03/27 نظرات (0)

آیا شما هم از زمره کسانی هستید که به دنبال راهکاری بی‌ضرر و تا حد امکان طبیعی‌تر برای حفاظت و مراقبت از سلامت پوست خود هستند یا اینکه احتمالاً به لوسیون یا ترکیب معجزه‌گری برای مقابله با خشکی پوست نیاز دارید؟

hossein بازدید : 102 1392/03/27 نظرات (0)

 

 ورزش برای مبارزه با سلولیت

ورزش هایی كه پاها را به كار می‌اندازند در الویت قرار دهید، ورزش هایی مانند دو، شنا، تنیس و...، مهم ترین نكته این است كه این ورزش ها را به طور منظم انجام دهید.
hossein بازدید : 101 1392/03/27 نظرات (0)

 

با ترفندهای ساده برای مصرف (سوزاندن) 100 کالری در روز، می توان در سال حدود 4.5 کیلو، لاغر شد. کاهش وزن به راحتی با سوزاندن حدود 100 کالری در روز انجام می شود. متخصصان تغذیه بر این باورند که برای موفقیت در این راه، لازم نیست از رژیم های غذایی سفت و سخت استفاده کنید. بلکه با اندکی تغییر در روند زندگی، می توان در طول عمر، از داشتن اندامی زیبا ،لذت ببرید.
 
hossein بازدید : 110 1392/03/27 نظرات (0)

فوق العاده کاربردی و صد البته مخرب !
در این نوشتار می خواهیم به شما راه هایی را آموزش دهیم که بتوانید مراسم خواستگاری تان را خراب کنید! طوری که اگر دختر هستید، داماد آینده، فراری شود و اگر پسر هستید، عروس آینده از این که فکر زندگی با شما را به سرش راه داده به خودش لعنت بفرستد. این راه ها ردخور ندارد؛ تضمینی است و همه آنها که پیش تر امتحان شان کرده اند هنوز هم در خانه پدر و مادرشان هستند و نتوانسته اند ازدواج کنند!

hossein بازدید : 88 1392/03/27 نظرات (0)

 

احتمالا بعد از این که این قواعد را بخوانید و با خطاهای این بازی آشنا شوید، تصمیم می گیرید که قانونی بازی نکنید! اما توصیه ما به شما این است که با توجه به این که استان خراسان رضوی به تازگی شروع به استعدادیابی در این زمینه کرده است تا می توانید با قواعد این بازی به درستی آشنا شوید تا شاید در «مسابقات قهرمانی استان»* که ۱۷ بهمن ماه برگزار خواهد شد قهرمان شوید. جزوه هایی چند ده صفحه ای درباره قوانین ریز و درشت این بازی نوشته شده است که برای شرکت در مسابقات جهانی باید حتما رعایت شود، اما در این جا به پایه ای ترین و مهم ترین این قوانین اشاره می کنیم. لطفا قبل از شروع فعالیت در این رشته حتما این قوانین را مطالعه کنید تا بازی به صورت اشتباه برای تان عادت نشود که بعد بگویید: «ترک عادت موجب مرض است». در پایان این را بدانید که قوانین این بازی تا حدودی شبیه به فوتبال پایی است!
hossein بازدید : 90 1392/03/27 نظرات (0)

در یکی از روزهای بارانی بهار مهمان مادر و دختری بودیم که کنار یکدیگر با عشق زندگی می کنند. الهام پاوه نژاد به معنای واقعی کلمه یک مادر است وقتی کردیا دخترش را دخترکم صدا می زد می شد به وفور میتوان نگاه مهربان یک مادر مسئول را در چشمانش دید کاملا مشخص است که کردیا در کنار مادرش احساس امنیت می کند اما دختر مستقلی است. او برای اینکه مادرش را خوشحال کند، تمرین پیانو را با همه سختی اش جدی می گیرد و مادر هم سعی می کند به پاس تلاش کردیا وقت بیشتری را با او بگذراند. کردیا وابسته نیست مثل خودش فکر می کند و دوست دارد یک طراح دکور داخلی شود تا بتواند برای مادرش خانه ای را طبق علایقش طراحی کند.

hossein بازدید : 93 1392/03/27 نظرات (0)

 

الکترونیکی وری زون (verizon) پیشرو در طراحی و تولید قطعات الکترونیکی موبایل و تبلت، در یک همکاری مشترک با جنیفر لوپز، برند جدید موبایل viva movil را روانه بازار کرده اند.جنیفر لوپز مالک اصلی این مارک تجاری جدید است و بیشترین سهام آن را به خود اختصاص داده است. وی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی لس آنجلس تایمز گفت: از سال ۲۰۰۰ تاکنون جمعیت لاتین آمریکا تا ۴۸ درصد افزایش داشته است و این سفارشی خاص و متفاوت برای بازار مصرف کنندگان لاتین است.
hossein بازدید : 73 1392/03/27 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت این احضاریه بدنبال شکایت آقای علی لاریجانی و همچنین رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نیز یعقوب خلیل نژاد علیه رئیس جمهور ارسال شده است.

hossein بازدید : 79 1392/03/27 نظرات (0)

 كلاهبردارها هر روز برای پر كردن حساب‌هایشان از شیوه‌های تازه‌ای استفاده می‌كنند. مهم‌ترین حربه كلاهبرداران جلب كردن اعتماد طرف مقابل است. بسیاری از مردم به خاطر یك اعتماد بیجا مجبور می‌شوند وقت و هزینه زیادی را برای رسیدن به مال خود صرف كنند؛ وقت و هزینه‌ای كه شاید ثمری هم نداشته باشد.

hossein بازدید : 99 1392/03/27 نظرات (0)

 

ریاضیدانان "ام. آی. تی" با تعیین ارتباط میان اعداد مکعب روبیک و حداکثر تعداد حرکات مورد نیاز موفق شدند فرمول جدیدی را بر حل معمای این پازل ارائه کنند.
مکعب روبیک را "ارنو روبیک" در سال 1974 اختراع کرد. نسخه کلاسیک این اسباب بازی یک مکعب 3 در 3 در 3 خانه در دو رنگ و سه ردیف است که برای حل آن باید با حرکت دادن ردیفهای خانه ها رنگهای هر یک از ابعاد را به یک شکل واحد در آورد.
 حل این مکعب در کوتاهترین زمان و کمترین حرکت، یکی از معماهای بزرگ ریاضیدانان در طول دهه های اخیر بوده است.
 
hossein بازدید : 110 1392/03/27 نظرات (0)

ایمیل سرویسی است که بعضی از ما حدود ۲۰ سال است که از آن استفاده می‌کنیم اما خوب است بدانید عمر سرویس ایمیل بیش از این‌هاست. در حقیقت اولین سرویس‌های ایمیل در دهه ۱۹۶۰ میلادی ایجاد شده‌اند و بر اساس گزارش Wired مهندس کامپیوتری به نام “ری تاملینسون” پدیدآورنده بسیاری از ابداعات ایمیل مانند علامت @ است.

حالا شمایی که سال‌هاست از ایمیل استفاده می‌کنید دلیل وجود علامت @ را می‌دانید؟ این علامت یک نوع حرف اضافه است که هم جداکننده آدرس و نام سرور است و هم هیچگاه با دیگر حروف اشتباه گرفته نمی شود.

تعداد صفحات : 87

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت چگونه بود؟
    به سایت چه نمره ای میدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1034
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 1,305
  • بازدید کلی : 165,574
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

    حمایت مالی به سایت


    نام و نام خانوادگی
    پست الکترونیکی
    مبلغ به تومان