loading...
تفریح و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
hossein بازدید : 158 1391/04/11 نظرات (0)
به یارو میگن طاقت شنیدن خبر بد داری ؟ میگه آره ، گفتن بابات مرد ! گفت: خاک تو سرت فکر کردم یارانه ها رو قطع کردن ! ############################################## زندگی چیست !؟ فاصله ی بین مای بیبی تا ایزی لایف ! ############################################## ( کالسکه ) واژه ای است که یک اصفهانی، هنگام تست یک میوه کال بکار میبرد ! ############################################## زنها مثل کامپیوترهستند یک بار خودش را میگیری و یک عمر لوازم جانبی آنرا ! ############################################## از قلبم پرسیدم فرق عشق و دوستی چیه؟ قلبم جواب داد: کار من تامین خون بدنه سوالای چرت و پرت از من نپرس ! #########اس ام اس خنده دار و سرکاری ######### موجود پریشان نحیفی هستم پیش تو تمنای ضعیفی هستم تو سطل زباله‌ای پر از خوش‌بختی من گربهٔ ولگرد کثیفی هستم ! ############################################## در چه ماهی هست که زنها در آن کمتر حرف میزنند !؟ جواب: ماه اسفند آخه ۲۹ روزه ! ############################################## هیچوقت کاری نکنید که عمه شما تاوان آن را بدهد ! سلــــطــان فحش عــمــه ! ############################################## گونی برنج خاطره چیست !؟ کیف سامسونت غضنفربرای رفتن به تمام نقاط کشور ! ############################################## امیدوارم که به اندازه مژه کوچک ردیف پایین چشم چپ پشه غم تودلت نباشه ############################################## بهترین لحظه زمانیست که فکر میکنی فراموشت کردم امّا ناگهان اس ام اسی میرسه که فکر میکنی منمابد میبینی ایرانسل بوده! ############################################## ﻏﻀﻨﻔﺮﺯﻧﮓ ﻣﻴﺰﻧﻪ ﺻﺪ ﻭ ﺑﻴﺴﺖ ﻭ ﭘﻨﺞ ﻣﻴﮕﻪ ﻳﻪ ﭘﻠﻴﺲ ﺻﺪ ﻭ ﺩﻩ ﺑﻔﺮﺳﺘﻴﻦ ﺑﻘﻴﺸﻮ ﻫﻢ ﺁﺩﺍﻣﺲ ﺑﺪﻳﺪ!
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت چگونه بود؟
    به سایت چه نمره ای میدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1034
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 283
  • بازدید ماه : 467
  • بازدید سال : 1,713
  • بازدید کلی : 165,982
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

    حمایت مالی به سایت


    نام و نام خانوادگی
    پست الکترونیکی
    مبلغ به تومان