loading...
تفریح و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
hossein بازدید : 149 1391/07/02 نظرات (0)
این دختر جوان در ادامه به شبكه خبری فاكس‌نیوز خاطرنشان كرد: اولین روزی كه قصد داشتم به باشگاه وزنه‌برداری ایالت اوهایو بروم همه مرا مورد تمسخر قرار دادند. مربیان از من خواستند پیش از آن كه بیشتر از این باعث خنده دیگران نشده‌ام خودم بروم، اما من موفق شدم با دو بار تمرین در روز و 30 ساعت تمرین در طول هفته خودم را به مربیان نشان دهم. از این موضوع هم كاملا اطمینان دارم كه می‌توانم مدال طلای المپیك سال 2012 انگلستان را بدست بیاورم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت چگونه بود؟
    به سایت چه نمره ای میدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1034
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1,059
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,092
  • بازدید ماه : 1,276
  • بازدید سال : 2,522
  • بازدید کلی : 166,791
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

    حمایت مالی به سایت


    نام و نام خانوادگی
    پست الکترونیکی
    مبلغ به تومان