loading...
تفریح و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
hossein بازدید : 135 1391/07/28 نظرات (0)
به گزارش عصر خبر، در حالی که سازمان سینمایی وزرات ارشاد از سهمیه حج ویژه بازیگران زن سینمای ایران ابراز بی اطلاعی کرده است، چند تن از بازیگران زن سینمای ایران به همراه مادر مهناز افشار عازم سفر حج شدند در همین زمینه اخباری در این خصوص منتشر شد و تصاویر این سفر نیز منتشر شد.
 
مهناز افشار در صفحه رسمی خود که گویا توسط خودش اداره می شود به این اخبار واکنش نشان داده است.
 
وی نوشته است:
 
«"مادر مهناز افشار شب گذشته با استفاده از سهمیه مخصوص و حمایت ویژه یک جریان خاص دولتی، برای انجام مناسک حج تمتع عازم عربستان شد."
 
این نوشته تقدیم به حاشیه پردازان و كسانى كه منتظر فرصتى براى خودنمایى هستند تا به این ترتیب روزهاى خود را سپرى كنند.
 
شما بهتر نیست كمى به پیرامون خود نگاه كنید؟
بهتر نیست ضعف ها و دردهاى جامعه را ببینید؟
بهتر نیست نقصها، مدیریت و حكم هاى بد را ببینید؟
 
مادر من به خواست خود و به دعوت میزبان اصلى كعبه به این سفر دعوت شد و تمامى كارها و مسیر ادارى آن را در سالهایى كه در انتظار بود انجام داد و بالاخره راهى شد كه همزمان شد با سفر بازیگران سینما به مكه
 
در زمان سفر عمره خودم نیز عده اى قیام كردند كه این كافر با سهمیه دولت چه كرده و فریادهاى واى بر ما و توبه، توبه گوش فلك را پاره كرد
آن وقت هم سكوت كردم و فقط در یك مورد خاص تكذیبیه اى منتشر كردم
 
در مورد مادرم سكوت نخواهم كرد و این افراد را هیچگاه نمیبخشم
این افراد در خبرگزاریهاى از من مسلمان تر و خداترس تر باید چشمهایشان را به حقیقتهاى روشن ترى باز نمایند
حقیقتى بزرگتر از من كافر كه به قول شما نابود شود این سینما با آدمهایى چون من
چرا براى تسویه حسابهایتان با من وارد زندگى خانواده من میشوید؟؟؟
 
من مهناز افشار، این كافر رسما اعلام میكنم كه مرا به حال خود رها كنید، شاید روزى توبه كردم و به راه راست هدایت شدم كه البته امید دارم و از خداوند بزرگ میخواهم كه راه راست من، راه شما نباشد و فقط و فقط راه خود او باشد
 
در پایان باز هم اعلام میكنم كه مادر من با هزینه شخصى و طى كردن مراحل ادارى در چند سال گذشته و در نوبت ماندن عازم حج شد و نه با این خبرهاى دروغ شما
 
تنها قاضى من خداوند است و بس
 
یا حق»
 
گفتنی است، هنوز مشخص نیست که این تعداد بازیگر زن جوان سینمای ایران با چه سهمیه ای و چگونه عازم سفر حج شده اند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت چگونه بود؟
    به سایت چه نمره ای میدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1034
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 756
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 789
  • بازدید ماه : 973
  • بازدید سال : 2,219
  • بازدید کلی : 166,488
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

    حمایت مالی به سایت


    نام و نام خانوادگی
    پست الکترونیکی
    مبلغ به تومان