loading...
تفریح و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
hossein بازدید : 99 1392/02/26 نظرات (0)
بی تو On line شبی باز از آن Room گذشتم همه تن چشم شدم . دنبال ID ی تو گشتم شوق دیدار تو لبریز شد از Case وجودم شدم آن User دیوانه که بودم وسط صفحه Room , Desktop یاد تو درخشید Ding صد پنجره پیچید شکلکی زرد بخندید یادم آمد که شبی با هم از آن Chat بگذشتیم Room گشودیم و در آن PM دلخواسته گشتیم لحظه ای بی خط و پیغام نشستیم تو و Yahoo و Ding و دنگ همه دلداده به یک Talk بد آهنگ Windows و Hard و Mother Board همگی دست برآورده به Keyboard تو همه راز جهان ریخته در طرز سلامت من بدنبال تو و معنی درك کلامت یادم آمد که به من گفتی از این عشق حذر کن لحظه ای چند بر این Room نظر کن Chat آئینه عشق گذران است تو که امروز نگاهت به Email ی نگران است باش فردا که PM ات با دگران است تا فراموش کنی چندی از این Log Out , Room کن باز گفتم حذر از Chat ندانم ترک Chat کردن هرگز نتوانم نتوانم روز اول که Email ام به تمنای تو پر زد مثل Spam تو Inbox تو نشستم تو Delet کردی ولی من نرمیدم نه گسستم باز گفتم که تو یک Hacker و من User مستم تا به دام تو درافتم همه Room ها رو گشتم و گشتم تو مرا Hack بنمودی . نرمیدم . نگسستم Room ی از پایه فرو ریخت Hacker ی Ignor تلخی زد و بگریخت Hard بر مهر تو خندید PC از عشق تو هنگید رفت در ظلمت شب آن شب و شبهای دگرهم نگرفتی دگر از User آزرده خبر هم نکنی دیگر از آن Room گذر هم بی تو اما به چه حالی من از آن Room گذشتم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت چگونه بود؟
    به سایت چه نمره ای میدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1034
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 328
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 361
  • بازدید ماه : 545
  • بازدید سال : 1,791
  • بازدید کلی : 166,060
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

    حمایت مالی به سایت


    نام و نام خانوادگی
    پست الکترونیکی
    مبلغ به تومان